کد خبر: ۳۰۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
شرایط بلیت فروشی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعلام شد.
ناطقان: دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر و شهرخودرو مشهد، فردا (سه‌شنبه 16 فروردین‌) در ورزشگاه اختصاصی تیم سیرجانی برگزار خواهد شد. با توجه به این‌که قرار است این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود، روابط‌عمومی باشگاه گل‌گهر، نکاتی را جهت اطلاع هواداران به عرض می‌رساند.

با توجه به مصوبات ستاد کرونای شهرستان، امکان فروش بلیت تنها تا سقف ظرفیت ٣٠ درصد ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر فراهم شده، لذا فرایند بلیت‌فروشى این بازى هم‌اکنون از طریق سامانه  https://ticket.ggsport.ir  آغاز شده است.

بر اساس پروتکل‌هاى مصوب، علاقه‌مندانى که نسبت به تزریق حداقل دو دوز واکسن اقدام کرده اند و از تاریخ دوم تزریق حداقل 15 روز گذشته باشد، با مراجعه به سایت می‌توانند نسبت به دریافت بلیت اقدام کنند. بلیت‌فروشی تنها به‌صورت الکترونیکی است و هوادران به هیچ وجه جهت تهیه بلیت حضوری به ورزشگاه مراجعه نکنند.

در هنگام مراجعه به ورزشگاه پرینت بلیت الکترونیکی به همراه کارت واکسیناسیون و کارت ملی، جهت تطبیق اطلاعات شخصی الزامی است. درب ورزشگاه از ساعت 18 روز سه‌شنبه به روی تماشاگران گشوده خواهد شد.

هوادارانی که اقدام به خرید بلیت می‌کنند با توجه به ثبت‌نام در سایت، به صورت خودکار به لیست کانون هواداران باشگاه اضافه‌ می‌شوند و ضمن این‌که در بازی‌های بعدی از تخفیف در خرید بلیت بهره‌مند خواهند شد، از سایر مزایای جدید حوزه هواداری گل‌گهر که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد نیز برخوردار می‌شوند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین