کد خبر: ۳۰۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روحانیت همواره در مبارزه با استبداد پیشتاز بوده و وحدت بین ملت و روحانیت ناگسستنی است.
ناطقان:  حجت الاسلام سید کاظم موسوی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: شهادت مظلومانه طلبه عزیز و جهادگر را تسلیت می گویم. در طول تاریخ روحانیت همیشه خود را سپر مردم قرار داده و برای حفظ اسلام همیشه در صحنه بودند. روحانیت همواره پیشتاز و پرچمدار در مبارزه با استبداد بوده و در دوران دفاع مقدس نیز  بیش از ۴ هزار شهید طلبه و روحانی داشتیم. روحانیت مظلوم واقع شده است اما همواره در کنار مردم بوده و خواهد بود. نمی توان شکافی بین وحدت ملت و روحانیت ایجاد کرد.

موسوی: روحانیت مظلوم واقع شده است

همچنین سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس در تذکری  بیان کرد: برای تعیین استان های محروم خوزستان و سیستان و بلوچستان به عنوان استان ویژه از ریاست جمهوری و فراکسیون مناطق محروم تقدیر و تشکر می کنم.

وی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر در حرم رضوی، بیان کرد: این جنایت بزرگ نقاب از چهره پلید دشمنان انقلاب برداشت و نه تنها تعرض و بی حرمتی به ساحت مقدس امام رضا (ع) بود بلکه پرده از نقشه شوم وهابیت جنایتکار برداشت که همیشه دشمن خونخوار انسانیت هستند. روحانیون جهادی در عرصه های مختلف فرهنگی و تبلیغی و در حاشیه شهرها و روستاها دوشادوش مردم محروم سال ها است که زحمت می کشند لذا از این قشر زحمتکش نیز تقدیر و تشکر می کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین