کد خبر: ۳۰۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
جمهوری اسلامی نوشت: نامه مجمع نمایندگان خراسان در حمایت از سیداحمد علم‌الهدی به عنوان امام جمعه مشهد، کنجکاوی‌ها را برانگیخته و ناظران را با این سؤال مواجه کرده که آیا مشکلی برای امام جمعه مشهد پیش آمده؟
ناطقان: جمهوری اسلامی نوشت: نامه مجمع نمایندگان خراسان در حمایت از سیداحمد علم‌الهدی به عنوان امام جمعه مشهد، کنجکاوی‌ها را برانگیخته و ناظران را با این سؤال مواجه کرده که آیا مشکلی برای امام جمعه مشهد پیش آمده؟

نسبت دادن ماجرای پاشیدن اسپری فلفل به صورت زنانی که می‌خواستند وارد ورزشگاه مشهد برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و لبنان شوند به خواست و نظر سیداحمد علم‌الهدی که عده‌ای آن را تبلیغ می‌کنند از یکطرف و مخالف‌خوانی خلیل موحدی عضو سابق شورای شهر مشهد که در یکسال اخیر به جرگه مخالفین علم‌الهدی پیوسته از طرف دیگر، به عنوان دلایل نگارش نامه مجمع نمایندگان مطرح می‌شوند.

  خلیل موحدی که قبلاً از طرفداران علم‌الهدی و از مخالفین سرسخت حسن روحانی در مشهد بود، از یکسال قبل مخالف‌خوانی با علم‌الهدی را آغاز کرد و در انتخابات شورای شهر 1400 به اتهام عدم التزام به ولایت فقیه ردصلاحیت شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین