کد خبر: ۳۰۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: با توجه به دستورالعمل‌های موجود قرار است به زودی کارت‌های آزاد جایگاه‌داران جمع‌آوری شود.
ناطقان: فریدون یاسمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه از رشد ۲۱ درصدی مصرف بنزین در تعطیلات عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: این موضوع حکایت از رونق گردشگری و حضور مسافرانی از اقصی نقاط کشور در استان داشت.

وی در خصوص کارت آزاد بنزین با نرخ دوم، اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل‌های موجود قرار است به زودی کارت‌های آزاد جایگاه‌ها جمع‌آوری شود.

وی ادامه داد: مالکان خودرو که دارای کارت هوشمند هستند به میزان ۲۵۰ لیتر بنزین موتور با نرخ دوم، سه هزار تومان و نیمه یارانه‌ای شارژ خواهد شد و می‌توانند در صورت نیاز به سهمیه بیشتر از کارت خود استفاده کنند.

وی گفت: سهمیه الان اعمال شده و کارت‌ها شارژ شده، ولی هنوز کارت‌ها جمع‌آوری نشده که به زودی جمع‌آوری خواهد شد.

یاسمی در خصوص مزیت این موضوع به تفاوت قیمت فرآورده‌ها در داخل و خارج  از مرزها اشاره و بیان کرد: این قضیه در راستای کاهش قاچاق سوخت و همچنین مدیریت مصرف موثر خواهد بود.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین