کد خبر: ۳۰۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: پس وقفه ای کرونایی خط مسافری دریایی بندر خرمشهر به کویت از سر گرفته شد.
ناطقان: نوراله اسعدی، مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: فعالیت خط مسافری دریایی بندر خرمشهر به کویت پس وقفه‌ای ۲ ساله به دلیل شیوع بیماری کرونا ۲ بار در هفته برقرار شد.




به گفته این مسئول با توافق و برنامه ریزی میان کشور مبدا و مقصد این سفر دریایی به وسیله کشتی مسافربری برلیان بصورت منظم و هفتگی در روز‌های شنبه و چهارشنبه به سمت کویت می‌رود و روز‌های یکشنبه و پنج شنبه هر هفته به بندر خرمشهر وارد می‌شود.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: لازمه سفر  انجام واکسیناسیون کامل و همراه داشتن پاسخ منفی تست PCR با اعتبار ۷۲ ساعت است و  مسافران باید در طول سفر تمام دستورالعمل های  بهداشتی را نیز رعایت کنند.

پیش از شیوع ویروس کرونا خط مسافربری بندر خرمشهر به کویت به صورت مستمر و هفتگی انجام می‌شد.

پایانه مسافری دریایی خلیج‌فارس در خرمشهر با  ۶ هزار مترمربع  مساحت دارای ۲ پست اسکله و ظرفیت جابجایی روزانه یک هزار و ۲۰۰ نفر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین