کد خبر: ۳۰۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
نخست وزیر عراق گروه‌های سیاسی این کشور را به تشکیل دولت اصلاحی که خواسته‌های ملت عراق را برآورده کند، دعوت کرد.
ناطقان: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق گفت: ما خواهان تشکیل دولتی مستحکم هستیم که پایه و اساس آن عدالت و احترام به حقوق و عمل به وظایف باشد. من از همگان می‌خواهم از اشتباهات گذشته درس بگیرند تا دوباره آن را تکرار نکنیم. نمی‌خواهیم مجددا فجایعی را ایجاد کنیم. امروز فرصت داریم و باید از این فرصت استفاده کنیم.

الکاظمی:خواهان تشکیل دولت اصلاحگرا هستیم


الکاظمی گفت: بازسازی کشور و نهادهای آن مهم‌ترین خواسته است. بازسازی و اصلاح و تقویت نهادها و نقش آن مسئله مهمی است. بازسازی کشور یعنی داشتن نیروهای مسلحی که قادر به حمایت از وطن و مرزهایش در برابر تمام چالش‌ها باشند و به معنای داشتن اقتصاد قوی و همکاری است.

وی تأکید کرد: باید اکنون به بحران‌های بین المللی توجه کنیم که بر تمام کشورهای جهان و عراق تأثیر بگذارد. وظیفه ما حمایت از مردممان در برابر پیامدهای این بحران‌ها است. مردم ما منتظر تشکیل دولت عراقی اصلاحگر هستند. ما باید به توافق و همکاری منتقل شویم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین