کد خبر: ۳۰۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: با بانک‌هایی که تاکنون امکان ثبت چک در عابربانک‌هایشان را فراهم نکرده‌اند، چنانچه تا پایان اردیبهشت ماه این امکان را فراهم نکنند، مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود.
ناطقان: حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نکاتی را درباره نشست امروز کمیسیون اصل نود مجلس مطرح کرد.

وی در یادداشتی نوشت: در جلسه امروز کمیسیون اصل نود با رئیس بانک مرکزی در راستای نظارت بر اجرای قانون چک، مصوب شد حداکثر تا سه روز آینده ۳ امکان مهم در لحظه معامله از طریق پیامک انجام شود:

 ۱. اطلاع از چک‌های برگشتی صادر کننده

۲. اطلاع گیرنده از ثبت چک

۳. ثبت چک توسط صادرکننده

در یاداشت پژمانفر آمده است: همچنین مقرر شد نسبت به تعدادی از بانک‌هایی که همچنان، ثبت چک را در عابربانک‌های خود فعال نکردند در صورت عدم اجرای کامل قانون تا انتهای اردیبهشت، بانک‌های متخلف احضار و مطابق با قانون با آنها برخورد شود.
منبع: مشرق
برچسب ها: هشدار ، بانک ها ، ثبت چک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین