کد خبر: ۳۰۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
به همت شهرداری منطقه ۳ تهران مراسم افطار و تکریم باغبانان و پاکبانان شامگاه امروز سه شنبه ۲۳ فروردین در پارک ملت برگزار شد.
ضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملتضیافت افطاری پاکبانان و باغبانان در پارک ملت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین