کد خبر: ۳۰۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
حواس‌پرتی اعضای یک خانواده پس از بازگشت از سفر نوروزی باعث شد نایلون پر از طلا را در میان زباله‌ها قرار دهند.
ناطقان: زن جوان که همیشه وحشت ازسرقت و دستبرد به خانه‌اش را داشت هر وقت به سفر می‌رفت طلاهایش را داخل کیسه‌ای قرار می‌داد و آن را با خودش می‌برد. امسال هم مانند سال‌های قبل، ‌تمام طلاهایش را داخل نایلون قرار داد و داخل چمدان خود گذاشت.

او پس از بازگشت چمدان خود را خالی کرد و نایلون طلاهایش را در گوشه خانه و کنار سطل زباله قرار داد و کمی بعد همسرش که می‌خواست زباله‌ها را به بیرون منتقل کند، کیسه طلا را هم میان آنها گذاشت و با خود برد.

چند ساعت بعد زوج حواس‌پرت متوجه این موضوع شدند و مرد فورا به مقابل در رفت اما اثری از نایلون طلا و زباله‌ها نبود.

بررسی دوربین مداربسته ساختمان نشان می‌داد که مردی زباله‌گرد پس از بازکردن نایلون‌ها متوجه طلاها شده و آن را برده است. با شکایت مالباخته، مرد زباله‌گرد که ۵۰ ساله است دستگیر شد.

او روز گذشته در اداره پلیس به خبرنگار همشهری گفت: قبول دارم که نایلون طلاها را برداشتم اما داخل آن را ندیدم و تصور کردم که کاغذ داخل آن است.

وی ادامه داد: کار من فروش ضایعات است و آن روز هم کیسه‌ها را برداشتم و به فردی که می‌شناختم فروختم.

وی با وجود اینکه دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهند او در کیسه را باز کرده و متوجه طلاها شده، منکر ماجراست و در این شرایط تحقیقات از او ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین