کد خبر: ۳۰۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق سلاح شکاری و کشف ۱۱۳ قبضه سلاح در مرزهای شهرستان ارومیه خبر داد.
ناطقان: سردار یحیی حسین خانی اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه در راستای انسداد کامل نوار مرزی و مبارزه بی امان با قاچاق سلاح و مهمات، با اشراف اطلاعاتی دقیق مبنی بر ورود سلاح غیر مجاز به کشور، موفق شدند از ورود محموله سلاح های غیرمجاز شکاری به داخل کشور جلوگیری کنند.

وی افزود: مرزبانان پس از ساعت ها اجرای گشت و کمین در ارتفاعات پوشیده از برف و تحمل شرایط سخت و برودت هوا، حین رصد منطقه، محل دقیق محموله قاچاق را شناسایی و توانستند ۱۱۳ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را کشف و قاچاقچیان را زمین‌گیر کنند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در این عملیات یک سرباند قاچاق سلاح در منطقه دستگیر و ۵ نفر از عوامل دخیل در قاچاق سلاح شناسایی و دستگیری آنان نیز در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار دارد.#

بازداشت راکبان شرور در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۵ شرور قمه به دست خبر داد و گفت: در پی درگیری با قمه و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط راکبان دو دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ حسین زارع افزود: در اجرای این ماموریت بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی، متهمان که در خیابان شریعتی این شهرستان با تهدید سلاح سرد علیه یکدیگر اقدام کرده بودند را شناسایی کردند.

وی افزود: در عملیاتی ضربتی تمامی این ۵ نفر که موجب رعب و وحشت شهروندان  شده بودند دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۵۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۵۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این استان خبر داد و گفت:‌ مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح برخورد با کسانی که مبادرت به استفاده از دستگاه های ماینر می کنند با همراهی مأموران اطلاعات سپاه و اداره برق، یک کارخانه را شناسایی و موضوع در دستور کار آن ها قرار گرفت.

سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و طی بازرسی صورت گرفته ۱۵۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش دستگاه های استخراج ارز دیجیتال کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

عامل انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام دستگیر شد

رئیس پلیس فتا یزد با اشاره به دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی چند نفر از شهروندان در شبکه اجتماعی اینستاگرام گفت:‌ در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر شخصی‌شان در یکی از شبکه‌ها اجتماعی، موضوعی به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی در تشریح این خبر اظهارداشت: با اقدامات فنی، شیوه و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم در یکی از شهرستان‌های استان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی‌ در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرشد.

این مقام مسئول ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر بزه ارتکابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را انتقام گرفتن از شاکیان عنوان کرد.

وی ضمن هشدار به کسانی که با آبرو و حیثیت دیگر کاربران بازی می‌کنند، بیان داشت: یکی از معضلات کنونی جامعه ما حفظ حریم خصوصی افراد است که به اشکال مختلف توسط سودجویان و کلاه‌برداران نادیده گرفته ‌شده و با سوءاستفاده از مصادیق مختلف نقض این موضوع، از قربانیان اخاذی و هتک حیثیت می‌شود، بنابراین هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین