کد خبر: ۳۰۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
میلان در حالی به مصاف تیم جنوا خواهد رفت که زلاتان ایبراهیموویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
ناطقان: به نقل از بی ساکر، در ۴۰ سالگی بدن ابراهیموویچ به نظر می رسد که جواب رقابت های فشرده را نمی دهد. مشکل زانوی چپ دوباره به سراغ بازیکنی آمده است که ۸ گل در لیگ به ثمر رسانده است، علیرغم اینکه فقط ۱۱ بار  از ابتدا در ترکیب تیمش بوده است و نیمی از فصل را به طور کامل از دست داده است.

اتفاقی که باعث شد فرانچسکو توتی به او پیشنهاد کند به فکر بازنشستگی باشد و بدنش را در نظر بگیرد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان روز پنجشنبه گفت که ابراهیموویچ یک هفته تا ۱۰ روز دیگر از ترکیب میلان دور خواهد بود، به این معنی که او نه تنها بازی با جنوا، بلکه بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا با اینترمیلان در روز سه شنبه  را نیز از دست خواهد داد.  پیولی به خبرنگاران گفت: ما امیدواریم که او بتواند برای بازیهای پایانی فصل بازگردد. زلاتان مشکلات جسمی دارد. فکر نمی‌کنم چیز زیادی در مورد آینده او تغییر کرده باشد. من متقاعد شده‌ام که او انتخاب درستی خواهد کرد، از هر تصمیمی که او بگیرد حمایت خواهیم کرد.

پیولی در پایان گفت: اگر ما همچنان به دنبال قهرمانی و جام هستیم، به این معنی است که همه تلاش خود را کرده اند ما کیفیت کافی برای جمع آوری امتیازات زیادی از الان تا پایان فصل داریم و تا جایی که بشود تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین امتیازها را کسب کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین