کد خبر: ۳۰۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
صدها نظامی صهیونیست صبح امروز یکشنبه «مسجدالاقصی» را مورد حمله وحشیانه قرار دادند و پس از آن، شهرک نشینان نیز به این مسجد تعرض کردند.
ناطقان: به نقل از الجزیره، صدها نظامی صهیونیست صبح امروز یکشنبه «مسجدالاقصی» را مورد حمله وحشیانه قرار دادند و پس از آن، شهرک نشینان نیز به این مسجد تعرض کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست پس از یورش به مسجدالاقصی به سمت فلسطینیان حاضر در این مسجد حمله ور شدند. به دنبال این یورش وحشیانه درگیری‌هایی میان دو طرف اتفاق افتاد.

آخرین اخبار حاکی از آن است که صهیونیست‌ها از بمب‌های صوتی برای خالی کردن مسجدالاقصی از حضور فلسطینیان، استفاده کرده اند. شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با یورش به سمت حاضران در مسجدالاقصی اقدام به ضرب و شتم شدید آنها کرده اند.

در همین راستا، یکی از حاضران در مسجد الاقصی اعلام کرد که بیش از ۵۰۰ نظامی اشغالگر صهیونیست وارد این مسجد شده و تمامی اعتکاف کنندگان را از محوطه‌های آن بیرون کردند تا شهرک‌نشینان صهیونیست به این مسجد تعرض کنند. رسانه‌های فلسطینی اعلام کرده اند که شماری از فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی بازداشت شده اند.

گفتنی است، روز گذشته یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه به جنایات اخیر صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی به ویژه در مسجدالاقصی واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

منبع مذکور در وزارت خارجه سوریه در خصوص جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان گفت: علیرغم تشدید جنایات صهیونیست‌ها، مسأله فلسطین همچنان به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باقی خواهد ماند.

این منبع همچنین اعلام کرد که پایداری و استقامت ملت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی در طول ماه مبارک رمضان ستودنی است. پیشتر «هلال احمر» فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان درگیری‌های روز جمعه میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در قدس و کرانه باختری ۳۴۴ فلسطینی زخمی شدند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین