کد خبر: ۳۰۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ۲۵ میلیارد تومان پول مفتی که باید بدهیم و پول بسیار زیادی است و می‌خواهیم نگذاریم پول بیت‌المال و این باشگاه ضایع شود.
ناطقان: رضا درویش بعد از جلسه با ابراهیم شکوری در مورد مشکلات مالی که او با باشگاه داشت، اظهار داشت:امروز در خدمت شکوری بودیم و گفتند اسنادی دارند که ارایه بدهند تا حسابی که از دوران خودش باز بوده بسته شود. گفتنداز قبل هزینه شده و اسناد در باشگاه نبوده و یا در دسترس نبوده. من از مالی و ذی حساب خواستم که بیایند به ادعای ایشان رسیدگی شوند و اگر سندی هست ارایه شود تا این مشکل کارسازی شود.

وی در مورد اینکه اسنادی که در مورد رادوشوویچ  گفته می‌شود قرار است ارائه شود برای دادگاه CAS قابل رسیدگی نیست، گفت:‌ چه کسی این را گفته که دادگاه CAS قبول نمی‌کند ما متن انشاء حکم را از AFC و فیفا خواسته‌ایم و به آنها گفته‌ایم این حکمی که شما دادید مبلغش از حکم اولیه کم‌تر بود اما ۸۶۶ هزار یورو باز هم زیاد است. وقتی انشاء حکم بیاید مشخص می‌شود چه سرفصل‌هایی از اظهارات ما را قبول نکرده و چه سرفصل‌هایی قبول نشده است. همین امروز با چند تن از بهترین وکلای دنیا که با فیفا و AFC کار می‌کنند صحبت کردم. این وکلا غیر ایرانی هم هستند و تا جایی که بشود از حقوق و منافع ملت‌مان و باشگاه‌مان دفاع کنیم و اگر به خاطر بد تدبیری یا بی‌تدبیری مسئله به اینجا کشیده شده است حداقل دفاع کنیم تا بیشتر از این باشگاه متضرر نشود چون ۲۵ میلیارد تومان پول مفتی که باید بدهیم و پول بسیار زیادی است و می‌خواهیم نگذاریم پول بیت‌المال و این باشگاه ضایع شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه رادوشوویچ مبلغ دریافتی خود را قبول کرده یا نه، گفت: بله، هم صادق محرمی نامه‌ای به ایشان داده‌اند و هم چک‌های باشگاه بیانگر آن است که بابت پولی که به رادوشوویچ  داده است همه اینها اسنادش موجود است. باید صبر کنیم تا انشاء حکم بیاید تا بدانیم چه سرفصل‌هایی قبول کرده‌اند و چه سرفصل‌هایی را باید در موردش اعتراض کنیم و اسناد مجددی ارائه دهیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه ظاهراً با درخواست‌های ملی‌پوشانی مانند ترابی و سرلک برای تمدید قرارداد مخالفت شده یا اینکه قرار است مبلغی از طلب ترابی پرداخت شود تا شرایط برای تمدید قرارداد وی مهیا شود، عنوان کرد:‌ بنا شد با آقای گل‌محمدی هماهنگ کنیم تا بازیکنانی که مدنظر ایشان است به باشگاه بیایند و مشکلی در این زمینه نداریم.

درویش در مورد اینکه گل‌محمدی لیستی به باشگاه داده یا نه، گفت:‌ بله، لیست داده شده و در حال پیگیری هستیم.

وی در مورد اینکه از انصاری‌فرد مدیرعامل اسبق باشگاه درخواست کرده‌اید که جلسه‌ای داشته باشید تا در مورد قراردادهای عجیب و غریب بسته شده صحبت شود، اظهار داشت: بله.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین