کد خبر: ۳۰۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
تمرین تیم ملی والیبال مردان برگزار شد و بازیکنان در قالب دو تیم به رقابت پرداختند.
ناطقان: تمرین تیم ملی والیبال مردان دوشنبه عصر، ۲۹ فروردین ماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد. در این تمرین که از ساعت ۱۸ آغاز شد، ملی‌پوشان به دو گروه تقسیم شدند و با هم مسابقه دادند. یکی از نکات جالب تمرین ملی‌پوشان جدیت‌شان در کسب امتیازات بود و بعد از کسب امتیازاتی که پس از رالی به دست می‌آمد، فریاد می‌زدند.

در طول یک ساعت مسابقه تمرینی فضای با نشاطی بر تمرین حاکم بود. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی نیز به دقت عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر داشت و هر کجا که لازم بود تمرین را متوقف و نکات لازم را گوشزد می‌کرد.

تعدادی دیگر از بازیکنان هم در بخش بدنسازی سالن تمرین می‌کردند. یلی و صالحی روی شانه خود یخ گذاشته بودند و از روی سکو مسابقه دو تیم را تماشا می‌کردند.

تیم ملی والیبال ایران که مدتی‌است اردوی خود را آغاز کرده، در سال جاری در چهار رویداد جام واگنر، لیگ ملت‌ها 2022، والیبال قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی شرکت خواهد کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین