کد خبر: ۳۰۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
میدان الاراده در کویت شاهد تجمع شهروندان کویتی بود که برای محکوم کردن یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و اعلام همبستگی با مرابطین مسجد الاقصی به صحنه آمده بودند.
ناطقان: به نقل از الخلیج آنلاین، میدان الاراده در کویت روز گذشته شاهد تجمع شهروندان کویتی بود که برای محکوم کردن یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و اعلام همبستگی با مرابطین مسجد الاقصی به صحنه آمده بودند.

در این تجمع که ده‌ها تن از شهروندان کویتی در آن حضور داشتند، نمایندگانی از مجلس کویت نیز شرکت کردند.

تظاهرات کنندگان کویتی در این تجمع شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی سردادند و گفتند: «خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون». (ای صهیونیسم خیبر را به یاد آور. لشکر محمد (ص) در حال آمدن است).

اسامه الشاهین، از نمایندگان مجلس کویت که در این تجمع حضور داشت گفت: این تجمع پیامی معنوی و نمادین و کمترین حمایت از مرابطین مسجد الاقصی است.

وی تاکید کرد که قضیه قدس، قضیه‌ای انسانی، اسلامی و عادلانه است.

از سوی دیگر المطر، دیگر نماینده مجلس کویت که در این تجمع شرکت کرده بود، مخالفت خود با عادی سازی روابط با این دشمن متجاوز و ستمگر را اعلام و بر موضع کویت مبنی بر مخالفت با هر نوع از عادی سازی روابط تاکید کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین