کد خبر: ۳۰۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
واکنش پسر قالیباف به سفر خانوادگی ترکیه؛
صفحه اینستاگرامی منتسب به الیاس قالیباف به این حواشی فضای مجازی واکنش نشان داد و در توضیحاتی با تایید خبر سفر خانواده‌اش به ترکیه تاکید کرد: در این شرایط اقتصادی مردم، خواهرم و همسرش کاری انجام دادند که حتما غلط است، ولی آنها برای خرید سیسمونی نرفتند ولی به هر صورت این سفر خلاف مشی پدرم بوده و یک خطای نابخشودنی است.

ناطقان: انتشار تصاویر منتسب به خانواده یکی از مسئولان شاخص در پرواز ۴۸۰۴ معراج که ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه دیروز از استانبول به تهران آمدند، شب گذشته سوژه داغ کاربران فضای مجازی شد.

توضیح پسر قالیباف درباره عکس هادی رضوی و پدرش + عکس | بهداشت نیوز


وحید اشتری (فعال رسانه‌ای) در صفحه توئیترش به این خبر واکنش نشان داد و نوشت: برای مطمئن شدن با بچه های فرودگاه امام و هواپیمایی معراج ارتباط گرفتم و اطلاعات پرواز را درآوردم. نام زهرا مشیر (همسر قالیباف)، مریم قالیباف(فرزند) و امیررضا بحیرایی (داماد) در لیست پرواز شماره ۴۸۰۴ ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه پرواز معراج از فرودگاه استانبول به فرودگاه امام وجود دارد و اضافه‌بار آنها در هواپیما که شامل بسته‌های کالسکه، کیف نوزاد و تخت تاشوی کودک و امثالهم بوده که گویا مقداری هم مسئله ساز شده است.

 اما صفحه اینستاگرامی منتسب به الیاس قالیباف به این حواشی فضای مجازی واکنش نشان داد و در توضیحاتی با تایید خبر سفر خانواده‌اش به ترکیه تاکید کرد: در این شرایط اقتصادی مردم، خواهرم و همسرش کاری انجام دادند که حتما غلط است، ولی آنها برای خرید سیسمونی نرفتند ولی به هر صورت این سفر خلاف مشی پدرم بوده و یک خطای نابخشودنی است.




البته فرزند ذکور رئیس مجلس هیچ اشاره‌ای به حضور مادرش در این سفر نداشت و صرفا به انتقاد از خواهر و دامادشان پرداخت و ابراز داشت: آنچه این خطا را نابخشودنی تر می‌کند این است که به امید و اعتماد مردم ضربه می زند و زبان ضدانقلاب و بدخواهان را دراز می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین