کد خبر: ۳۰۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل گفت: دختر جوان اهل شهرستان بروجن بر اثر سقوط از آبشار لندی شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری جان خود را از دست داد.
ناطقان: مسلم رییسی افزود: ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه روز جمعه گزاشی مبنی بر حادثه سقوط از آبشار لندی بخش میانکوه شهرستان اردل به جمعیت هلال احمر شهرستان ارسال شد که به دنبال آن یک اکیپ سه نفره به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه دختر جوان اهل شهرستان بروجن جان خود را در صحنه حادثه از دست داد و پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

ایست قلبی مرد عشایر در کوه‌های کلار بروجن

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن نیز به دیگر حادثه روز جمعه در این استان اشاره کرد و  گفت: مرد ۶۷ ساله روز جمعه بر اثر ایست قلبی در کوه کلار جان خود را از دست داد.

سعید عباسیان افزود: عمل احیا روی این فرد که از عشایر برون کوچ شهرستان بروجن بوده و در کوه‌های کلار ساکن بوده است موفقیت‌آمیز نبوده و جسد این فرد به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین