کد خبر: ۳۰۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
"مارسلو ربلو دی سوسا"، رئیس جمهوری پرتغال، روز گذشته (پنجشنبه) با صدور فرمانی قانون استفاده اجباری از ماسک را برای برخی شرایط در این کشور تسهیل کرد.
ناطقان: وزیر بهداشت پرتغال روز گذشته در این باره در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: شورای وزیران موافقت کرد که شرایط برای استفاده غیراجباری از ماسک تسهیل شود.

با این حال به گفته این مقام مسوول، استفاده از ماسک در مکان‌هایی که اغلب افراد آسیب‌پذیر در آن حضور دارند مانند خانه‌های سالمندان، مراکز بهداشتی و وسایل حمل‌ونقل عمومی همچنان اجباری است.

به گزارش شینهوا، این مقام مسوول با اشاره به اینکه همه گیری کووید۱۹ هنوز به پایان نرسیده تصریح کرد که ممکن است اقدامات محدودکننده مجدداً با توجه به شرایط همه گیری این بیماری در این کشور در آینده تغییر کرده و برخی محدودیت‌ها بازگردد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین