کد خبر: ۳۰۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
مدیرکل امور اردویی بنیاد شهید گفت: ایثارگرانی که در سال ۱۳۹۹ برای حج تمتع نام نویسی کرده‌اند و زیر ۶۵ سال سن دارند می‌توانند برای اعزام ثبت نام کنند.
ناطقان: سید مستجاد حسینی گفت: ایثارگران باید در بنیاد شهید دارای پرونده ایثارگری باشند، همچنین والدین معظم شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در اولویت اول اعزام هستند و ایثارگران واجد شرایط ثبت‌نام کننده در حج سال ۱۳۹۹ پس از اعلام سازمان حج و زیارت، به مدت یک هفته فرصت خواهند داشت برای ثبت‌نام در کاروان‌ها اقدام کنند.

به گفته مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران،  زائران قبل از اعزام به حج تمتع باید سه دوز واکسن تزریق کرده باشند.

او گفت: مطابق دستورالعمل‌های ابلاغ شده برای هر استان با توجه به تعداد ایثارگران سهمیه‌ای در نظر گرفته می‌شود، البته اختصاص این سهمیه به میزان تقاضا نیز بستگی دارد، به گونه‌ای که اگر سهمیه استانی که تقاضای کمتری دارد تکمیل نشود، سهمیه آن استان به استانی که تقاضای بیشتری دارد اختصاص می‌یابد.

بر اساس اعلام عربستان سهمیه زائران حج تمتع برای ایران حدود ۴۰ هزار نفر اعلام شده، اعزام ۲ هزار و ۴۰۰ ایثارگر به این سفر معنوی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین