کد خبر: ۳۰۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
جشنواره رمضانی برج میلاد پس از اتمام تعطیلات در شب های قدر از امشب ۵ اردیبهشت ماه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
ناطقان: روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد: جشنواره رمضانی برج میلاد که از ابتدای ماه برکت و بندگی با حضور گسترده شهروندان و هنرمندان کار خود را در مجموعه فرهنگی و گردشگری یادمان ملی ایرانی آغاز کرده بود، به مدت ۵ روز به مناسبت شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) از ۳۱ فروردین تا ۴ اردیبهشت ماه تعطیل بود و با پایان مراسم شب های قدر، این جشنواره مجدداً از امشب ۵ اردیبهشت ماه میزبان شهروندان و گردشگران است.

با پایان یافتن تعطیلات شهروندان می توانند تا پایان ماه رمضان از  ساعت ۱۸ الی یک بامداد از برنامه های مختلف این مجموعه در کنار خانواده استفاده کنند و ایام خوشی را در فاصله افطار تا سحر در این مجموعه داشته باشند.

برپایی چایخانه حرم رضوی ، پذیرایی از مهمانان با افطاری ساده، برپایی میزهای مشاوره خانواده و کودک برای والدین، ویژه برنامه کودکان در گذرگاه از جمله برنامه های برج میلاد تا پایان ماه مبارک رمضان است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین