کد خبر: ۳۰۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم به عنوان عیدی فطر، بودجه‌ای در اختیار کانون‌های اصلاح و تربیت تهران و استان‌های دیگر قرار گیرد.
ناطقان: با روی کار آمدن دولت رئیسی به مناسبت روزها و مناسبت های خاص معمولا دولت عیدی یا یارانه مناسبتی مخصوص آن روز را به گروه هایی پرداخت می کنند. آخرین عیدی مناسبتی پرداختی از سوی دولت عیدی مخصوص رمضان یا یارانه مناسبتی رمضان بود. حال با توجه به نزدیک شدن عید فطر زمزمه های عیدی فطر بر سر زبان هاست. که اولین خبر از پرداخت عیدی فطر را وزیر اقتصاد داده است.

وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم به عنوان عیدی فطر، بودجه‌ای در اختیار کانون‌های اصلاح و تربیت تهران و استان‌های دیگر قرار گیرد.

سیداحسان خاندوزی در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران با تاکید بر درس‌های ماه مبارک رمضان خطاب به مددجویان اظهار داشت: باید بر اساس آموزه‌های اخلاقی، دینی و حرفه‌ها و آموزش‌هایی که در اینجا فرا می‌گیرید در آینده تبدیل به فردی مفید برای جامعه شوید.
منبع: فردا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین