کد خبر: ۳۰۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران از اجرای برخی محدودیت های ترافیکی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های این استان خبر داد.
ناطقان: سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهور شرق استان تهران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های شرق استان تهران راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس برگزار می‌شود و مأموران راهنمایی و رانندگی بر اساس برنامه ریزی انجام شده به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی خیابان‌ها و مناطق این استان خواهند پرداخت.

وی گفت: در سطح معابر استان محدودیت‌ها از صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام خمینی(ره) و به سمت مسجد جامع اعمال و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران افزود: در مسیرهای راهپیمایی تردد و توقف هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع  می‌باشد و  مأموران راهنمایی و رانندگی اجازه تردد به هیچ خودرویی را نخواهند داد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان به ویژه اتوبوسرانی اقدام به جابه جایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود همشهریان محترم با خودروی شخصی به محل برگزاری راهپیمایی نیایند و برای ایاب و ذهاب از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش فارس، مسیر های راهپیمایی در سطح شهرستانهای استان تهران به شرح ذیل است:

شهرستان قرچک: از میدان امام خمینی(ره) تا مسجد جامع قرچک از ساعت 11 صبح

شهرستان پیشوا: از میدان نماز تا صحن مطهر امام زاده جعفر(ع) از ساعت 9 صبح

شهرستان پاکدشت: از میدان آزادگان تا انتهای بلوار مصلی از  ساعت 11

شهر دماوند: از میدان امام خمینی تا میدان 11 شهریور  از ساعت 10

شهر رودهن: از میدان سپاه تا مسجد جامع رودهن  از ساعت 10

شهر آبسرد: از خیابان شهید فهمیده تا مسجد جامع آبسرد از ساعت 10

شهرستان فیروزکوه: از خیابان پاسداران به سمت امام زاده اسماعیل تا میدان سپاه از ساعت 10/30

شهرستان پردیس: از میدان فلسطین تا مسجد الغدیر از ساعت 11/30

شهرستان ورامین: از میدان امام حسین(ع)  تا مسجد صاحب الزمان  از ساعت
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین