کد خبر: ۳۱۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی امروز به بررسی حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه پرداختند.
ناطقان: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی امروز در نشستی غیر رسمی به بررسی حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه پرداختند.

سفر هفته گذشته همسر، دختر و داماد رئیس مجلس به ترکیه با واکنشهایی مواجه شد که الیاس قالیباف پسر محمدباقر قالیباف در اینستاگرامش نوشت که: « آن‌ها برای خرید سیسمونی به ترکیه نرفته بودند و ناراستی‌ها و بزرگنمایی‌هایی در متن‌‎های منتشر شده وجود دارد، اما به هر صورت انجام این سفر خطایی نابخشودنی است.»

او همچنین در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «سفر به ترکیه به امید و اعتماد مردم ضربه می‌زند و زبان ضد انقلاب و بدخواهان را دراز می‌کند.»

وی سفر خواهر و دامادشان به ترکیه را "مخالف مشی و مرام پدرش" دانسته و گفته که خطای فرزند را پای پدر ننویسید. این کار از قبل مورد مخالفت پدر بود ولی متأسفانه نادیده گرفته شد."

وی همچنین در مطلبش از مردم ایران عذرخواهی کرد و از خانواده‌اش هم خواست که از مردم عذرخواهی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین