کد خبر: ۳۱۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود صحت ندارد و رقم مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیلویی ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.
ناطقان: به نقل از سازمان تعاون روستایی، سید جواد ساداتی نژاد درباره قیمت برنج اظهار کرد: برنج خارجی در همه کشور به نرخ مصوب در حال توزیع است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اما با توجه به اینکه امسال ۳۰ درصد خشکسالی داشتیم برنج ایرانی با کمبود عرضه مواجه شده است، بنابراین هر جا که عرضه کم شود و تقاضا افزایش یابد قیمت بالا می‌رود.

وی تصریح کرد: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود صحت ندارد و رقم مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیلویی ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود اما برخی از فروشگاه‌ها بالاتر از این رقم اقدام به عرضه برنج می‌کنند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین