کد خبر: ۳۱۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمودرضا محقق دولت آبادی را به عنوان دبیر شورایعالی بیمه سلامت و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و سیاستگذاری بیمه‌های سلامت منصوب کرد.
ناطقان: در متن حکم وزیر بهداشت خطاب به دکتر محمودرضا محقق دولت آبادی - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران آمده است:« خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان"دبیر شورایعالی بیمه سلامت و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و سیاست گذاری بیمه های سلامت" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.»
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین