کد خبر: ۳۱۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
رسانه‌های بلژیک اعلام کردند، کارمندان سفارت بلژیک در مسکو که به عنوان عناصر نامطلوب اعلام شده بودند، روز یکشنبه مسکو را ترک کردند.
ناطقان: به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه بلژیک گفت: ۱۲ کارمند سفارت که مشمول این حالت شده بودند، به بلژیک بازگشتند.

از آنجایی که در حال حاضر هیچ پرواز منظمی میان این دو کشور وجود ندارد، دیپلمات‌ها و اعضای خانواده‌شان سوار بر یک هواپیمای بلژیکی مسکو را ترک کردند.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه بلژیک، سفارت این کشور در مسکو به رغم کاهش تعداد پرسنل همچنان دایر و فعال است.

در آوریل سال جاری میلادی، مارک میکیلسن، سفیر بلژیک در مسکو در رابطه با تصمیم بروکسل برای اخراج ۲۱ کارمند سفارت‌ها و کنسول‌گری‌های روسیه در بلژیک به وزارت امور خارجه روسیه احضار شد. روسیه در پاسخ کارمندان سفارت بلژیک در مسکو را عناصر نامطلوب اعلام کرد و به آنها دستور داد تا سه مه (سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت) سال جاری میلادی روسیه را ترک کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین