کد خبر: ۳۱۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
در پایان دومین روز مسابقات المپیک ناشنوایان، کاروان ایران با کسب دو مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز در جدول توزیع مدال‌ها در جایگاه سوم قرار گرفت.
ناطقان: در دومین روز از بازی‌های المپیک ناشنوایان که در شهر کاشیاس دوسول برزیل در حال برگزاری است، کاروان ایران با کسب دو مدال طلا، سه نقره و چهار برنز و با مجموع ۹ مدال در جدول توزیع مدال‌ها در جایگاه سوم قرار دارد.

در جدول توزیع مدال‌های المپیک ناشنوایان، اوکراین با کسب ۱۲ طلا، سه نقره و ۹ برنز و مجموع ۲۴ مدال در جایگاه نخست قرار دارد. ژاپن با چهار مدال طلا، سه نقره و سه برنز و مجموع ۱۰ مدال در جایگاه دوم قرار دارد و ایران با دو مدال طلا، سه نقره و چهار برنز و با مجموع ۹ مدال در پایان دومین روز از بازی‌های المپیک در جدول رده‌بندی مدال‌ها در جایگاه سوم قرار دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین