کد خبر: ۳۱۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور با کشف بیش از ۷۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های بندر بوشهر خبر داد.
ناطقان: سرهنگ یدالله شرفی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق، گفت: مرزبانان شهرستان بوشهر با اشراف اطلاعاتی موفق شدند در دو عملیات جداگانه دو فروند شناور حامل مقدار زیادی کالای قاچاق را در بندر دلوار و لاور ساحلی شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در بازدید از شناوران، چهار هزار و ۸۰۰ کیلوگرم خوراک انواع حیوانات، چهار هزار و ۵۰۰ قلم آرایشی و بهداشتی و هزاران قلم کالای قاچاق که فاقد مجوز قانونی بودند کشف شد.

سرهنگ شرفی ضمن اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی نیسان در جریان این عملیات و دستگیری چهار نفر متهم، ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۷۸ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مرزبانانی این استان شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین