کد خبر: ۳۱۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس در توییتی نوشت: گرانی‌ ها کمر مردم را شکسته‌ است و دولت قول داده‌ بود با اتکا به سامانه رفاه ایرانیان و در اختیار قراردادن کارت کالابرگ به ویژه به دهک‌های آسیب‌پذیر برای تأمین مهمترین کالاهای ضروری به نرخ شهریور ۱۴۰۰ و استفاده از یارانه متناسب با نیازمندی هر دهک، اقدام کند.
ناطقان: مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس در توییتی نوشت: گرانی‌ ها کمر مردم را شکسته‌ است و دولت قول داده‌ بود با اتکا به سامانه رفاه ایرانیان و در اختیار قراردادن کارت کالابرگ به ویژه به دهک‌های آسیب‌پذیر برای تأمین مهمترین کالاهای ضروری به نرخ شهریور ۱۴۰۰ و استفاده از یارانه متناسب با نیازمندی هر دهک، اقدام کند.


او ادامه داد: این اقدام به تاخیر افتاده و باعث تشدید نارضایتی مردم و سوءاستفاده محتکران شده است؛ مبادا این تاخیرها مردم را عاصی کند.
منبع: انتخاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین