کد خبر: ۳۱۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
سرکلانتر یکم فاتب گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۳۷ خودرو که بیشتر آنها خودرو های لوکس و سرنشینان مرد داشتند بودند توقیف شد.
ناطقان: سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده سرکلانتر شمال پایتخت اظهار کرد: حسب دستور سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، در بلوار اندرزگو هرشب طرح برخورد با خودرو های متخلف انجام می‌شود و این طرح در ایام آخر هفته تشدید و هر هفته این طرح انجام می‌شود.

وی گفت: در این طرح هم اکیپ تست الکل و هم عوامل چهره‌زن در خصوص مقابله با بد حجابی و مزاحمت های خیابانی و دور دورهای بیهوده انجام وظیفه می‌کنند.

سرکلانتر یکم فاتب بیان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۳۷ خودرو که بیشتر آنها خودروهای لوکس و سرنشینان مرد داشتند توقیف شد و خودروهای با سرنشین خانم بیشتر در ثبت سامانه ناظر اقدام می‌کنیم که بلافاصله در سیستم پلیس ثبت خواهد شد و برای مالک پیامک ارسال و توسط پلیس امنیت اخلاقی با ایشان برخورد می‌شود که تعداد خودروهای ثبت شده در سامانه ناظر بیش از ۷۰ خودرو می‌باشد.

قدم‌زاده تصریح کرد: چندین نفر از متخلفان مست بودند و بلافاصله پس از توفیق خودرو، بازداشت شدند و این طرح در بلوار شهید ذبیحی، بلوار شهید اندرزگو و بلوار شهید کاوه و بام تهران در طول هفته برقرار می‌باشد.

وی ادامه داد: خیابان محل عبور و مرور است و ما اجازه نمی‌دهیم که یک عده به اسم دور دور از مردم صلب آسایش بکنند و اعمال خلاف منافی عفت انجام بدهند و پلیس قطعا برخورد میکند.

سرکلانتر یکم فاتب بیان کرد: بانک اطلاعاتی نیز برای اینگونه متخلفان و هنجار شکنان در دست تکمیل است که آن ها شناسایی و اطلاعاتشان ثبت می‌شود و بدانند که اگر این موضوع تکرار و مشخص شود که برای دور دور آمدند بلافاصله به دستگاه قضا معرفی شده و پرونده قضایی برایشان تشکیل می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین