کد خبر: ۳۱۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
شهردار شهر قدس گفت: خط ۱۰ مترو با پیش‌بینی ۳۵ ایستگاه از طولانی‌ترین خطوط مترو تهران خواهد بود که از شرق تهران تا شهرهای غرب استان امتداد دارد.
ناطقان: سعید شهلی روز شنبه افزود: در جلسه‌ای که صبح امروز در سالن جلسات شهرداری منطقه ۲۱ تهران برگزار شد، طرح احداث خط ۱۰ مترو در شهرهای قدس، شهریار، اندیشه و ملارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پیش از این نیز جلسات متعددی با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی در خصوص این طرح برگزار و مقرر شده است که شهرداری‌های هفتگانه غرب استان شرکت مشترکی را در قالب کنسرسیوم پروژه متروی غرب تهران تاسیس کنند.

شهردار شهرقدس خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت اجرای خط ۱۰ مترو تهران بدین صورت است که عملیات اجرایی در اولین قطعه از این خط به طول ۱۴/۵ کیلومتر، حدفاصل میدان دریاچه خلیج‌فارس تا میدان کتاب از سال گذشته آغاز شده است.

شهلی افزود: خط ۱۰ مترو با پیش‌بینی ۳۵ ایستگاه از طولانی‌ترین خطوط متروی تهران خواهد بود که از شرق تهران تا شهرهای غرب استان امتداد خواهد یافت.

وی ادامه داد: جلسه بررسی احداث و توسعه خط ۱۰ مترو در شهرستان‌های غرب استان تهران، با حضور معاون شرکت متروی تهران، وحید گلی‌کانی فرماندار همچنین فرماندار شهرستان‌ شهریار، مسئولان شهرداری منطقه ۲۱ تهران و دیگر مسئولان غرب استان برگزار شد.

خط ۱۰ متروی تهران به طول تقریبی ۴۳ کیلومتر با بیشتر خطوط موجود مترو تهران (خطوط ۱، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷) و خطوط آتی متروی تقاطع خواهد داشت.
برچسب ها: اخداث ، خط10مترو ، تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین