کد خبر: ۳۱۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
رئیس مرکز اورژانس تهران از استقرار نیروهای اورژانس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.
ناطقان: یحیی صالح طبری درباره تمهیدات مرکز اورژانس تهران برای سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهارکرد:‌ باتوجه به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلی تهران که از روزجاری ۲۱ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است، اورژانس تهران همچون سایر مناسبت‌ها برای خدمت‌رسانی در آماده باش است و در این راستا تمهیداتی را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد:‌ نیروهای اورژانس از ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب با دو دستگاه آمبولانس که یکی از آن ها اورژانس بانوان است، ۴ دستگاه موتورلانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده خدمت رسانی است.  

رئیس اورژانس تهران افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، نیروهای اورژانس در مصلی مستقر هستند. هموطنان می‌توانند به اورژانس‌ مستقر در نمایشگاه مراجعه کنند یا همچون سایر موارد از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ مواردی که لازم است را به اورژانس اطلاع دهند.  

به گزارش ایسنا، سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز، ۲۱ اردیبهشت‌ماه به مدت ۱۰ روز تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در محل مصلی تهران برگزار می‌شود. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین