کد خبر: ۳۱۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به اردوگاه «جنین» در اراضی اشغالی، میان آنها و فلسطینیان درگیری مسلحانه اتفاق افتاد.
ناطقان: به نقل از الجزیره، سلسله اقدامات خصمانه و وحشیانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز جمعه به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش بردند.

نظامیان صهیونیست پس از یورش به اردوگاه جنین از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند. شاهدان عینی اعلام کردند که به دنبال یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین درگیری‌های مسلحانه‌ای میان آنها با فلسطینیان ساکن اردوگاه رخ داده است.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که تک تیراندازان صهیونیست، فلسطینیان ساکن اردوگاه جنین را هدف قرار دادند. به دنبال تیراندازی تک تیراندازان، داوود الزبیدی، اسیر آزاد شده فلسطینی به شدت مجروح شد.

آخرین اخبار و گزارش‌ها از اردوگاه جنین این است که شماری از فلسطینیان نیز مجروح شده اند. شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها از رسیدن خودروهای امدادی به اردوگاه برای انتقال مجروحان به مراکز درمانی، مانع می‌شوند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین