کد خبر: ۳۱۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
در پی تصمیم مدیر شبکه یک سیما، برخی برنامه‌های این شبکه همچون "سیمای خانواده" و "امیدیه" به نمایشگاه بین‌المللی کتاب منتقل شدند.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، شبکه یک سیما همزمان با برگزاری سی و سومین دوره از نمایشگاه کتاب تهران، علاوه بر تهیه گزارش‌ از اتفاقات و خبرهای این رویداد فرهنگی، برنامه‌های "سیمای خانواده" و "امیدیه" را تا پایان ایام برگزاری نمایشگاه کتاب به محل استقرار نمایشگاه امسال در مصلی امام خمینی(ره)  منتقل کرده است.

علیرضا متقیان، تهیه‌کننده برنامه "سیمای خانواده" در این باره توضیح داد: این هفته مهمان‌های برنامه همگی به نوعی دستی در ادبیات و فرهنگ کشور دارند و کتاب های ارزشمندی را به مخاطبان معرفی خواهند کرد. زهرا قدیانی و معصومه توکلی از نویسندگان موفق و مسعود پیرمرادیان، مدیر مسئول دفتر نشر معارف مهمانان امروز، ۲۴ اردیبهشت ماه برنامه "سیمای خانواده" هستند.

وی افزود: طی این چند روز در کنار گفت و گو با ناشران و نویسندگان، بخش های گزارشی و میان برنامه هایی مرتبط با حضور مردم در نمایشگاه بین المللی کتاب، مجریان و کارشناسان برنامه، شور و نشاط حاکم در نمایشگاه و جذابیت های کتاب و کتابخوانی را به خانواده های بیننده برنامه منتقل خواهند کرد.

مصطفی هیودی، تهیه کننده برنامه "امیدیه" هم درباره برنامه اش گفت: این برنامه این هفته میزبان فعالان در حوزه کتاب خواهد بود. در چارچوب هویت برنامه، در این هفته با کسانی که کسب و کارشان را با کتاب رونق داده اند، گفت و گو می کنیم و فرصت های اقتصادی موجود در این حوزه و فناوری های نوین و دانش بنیان مرتبط با کتاب، خواهیم پرداخت.

او اعلام کرد: از امروز، شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب استودیوی برنامه "امیدیه" می شود و با اجرای کیاداود اسفندیاری، هر بار با یکی از مولفان، ناشران و دست اندرکاران کتاب صحبت می کنیم.

تهیه کننده "امیدیه" اظهار کرد: در این برنامه، با مدیران نمایشگاه هم در زمینه اقتصاد نشر و همچنین پیشرفت ایران و انقلاب در سایه کتاب و نشر، گفت و گو خواهیم کرد و البته کتاب های مفیدی نیز به بینندگان معرفی می کنیم.

به گزارش ایسنا، برنامه "سیمای خانواده" از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می شود.

برنامه "امیدیه" هم کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیماست که با محوریت معرفی کارآفرینان موفق که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه به روی آنتن می رود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین