کد خبر: ۳۱۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
آقایی گفت: تمامی پرواز‌های داخلی کشور برقرار است و هیچ پروازی به علت ریزش گردوخاک از دیروز تا امروز لغو و یا با تاخیر انجام نشده است.
ناطقان: آقای یدالله آقائی صائم گفت: با توجه به افزایش توده های زیرگرد و گردوخاک از روز گذشته تا  امروز و تا این ساعت توقف و یا لغو پروازها گزارش نشده است.

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران در صورت کاهش دید اُفقی خلبان در شهرهای که حجم توده ریز گردها وجودداشته باشد احتمال تاخیر و یا لغو وجود دارد که در این خصوص هم تمامی شرکت های هواپیمایی موظف هستند پیش از هرگونه لغو پرواز به مسافران اطلاع رسانی کنند.

از دیروز حجم توده گردوخاک در شهرهای مختلف از جمله تهران و شهرهای جنوبی و نیمه غربی کشور افزایش یافته که همین امر باعث تعطیلی ادارات و مدارس در شهرهای مختلف شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین