کد خبر: ۳۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
بازخواني فرمايشات رهبرمعظم انقلاب در 29خرداد88
به گزارش ناطقان؛ علي رغم هشدار مسئولان مبني بر غيرقانوني بودن تجمع مقابل مجلس؛ همچنان اين اجتماع ادامه دارد و مسئوليت هرگونه عواقب احتمالي اين تجمع به عهده كساني است كه ضمن تاييد اين اقدام، با حضور در بين تجمع كنندگان آنها را تشويق به ادامه تحصن مي نمودند.
ناطقان: طي روزهاي اخير تعدادي از افراد كه خود را جزء منتقدان برجام مي دانند با تجمع غيرقانوني در مقابل مجلس شوراي اسلامي اقدام به برپايي چادر و ايجاد بي نظمي و ترافيك در حوالي ميدان بهارستان نموده اند كه در اين رابطه فرماندار تهران با تشريح ماجرا گفت: این افراد با برپایی چادر، نصب بنر و اطراق مقابل مجلس شورای اسلامی بدون دریافت مجوز رسمی از وزارت کشور یا فرمانداری در این محل اجتماع کردند.


بنا بر سخنان عيسي فرهادي انجام هر گونه اجتماع و یا راهپیمایی نیاز به کسب مجوز از وزارت کشور و یا فرمانداری دارد.

در اين رابطه پايگاه خبري ناطقان؛ بخش هايي از فرمايشات و تذكرات رهبرمعظم انقلاب در نمازجمعه تاريخي 29خرداد88 و در آغازين روزهاي شكل گيري فتنه 88 را بازخواني و هشدارهاي معظم له نسب به خطرات تجمع خياباني را به همه مخاطبين امروز(!) گوشزد مي نمايد :


سياسيون و كساني كه به نحوي مرجعيتي براي بخشي از افكار عمومي دارند بايد خيلي مراقب رفتار و گفتار خود باشند زيرا با اندكي افراط گري آنها، دامنه افراط گري در بدنه مردم به مراحل حساس و خطرناكي خواهد رسيد كه خود آنها نيز نخواهند توانست ابعاد آنرا جمع كنند.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه هر حركت افراطي، به افراطي گري ديگران دامن خواهد زد تأكيد كردند: اگر نخبگان سياسي بخواهند قانون را زير پا بگذارند، خواسته يا ناخواسته، مسئول خونها، خشونتها و هرج و مرج ها خواهند بود.

رهبر انقلاب اسلامي حل و فصل همه اختلافات را در سر صندوق رأي، فلسفه انتخابات خواندند و خاطر نشان كردند: انتخابات براي اين است كه در صندوق هاي رأي معلوم شود كه مردم چه مي خواهند نه در كف خيابانها.

حضرت آيت الله خامنه اي تأكيد كردند: اگر قرار باشد بعد از هر انتخابات، آنهايي كه رأي نياورده اند اردوكشي خياباني كنند و در مقابل اين حركت، كساني هم كه رأي آورده اند طرفدارانشان را به خيابانها بكشانند پس اصلا چرا انتخابات برگزار مي شود؟ ضمن آنكه مردم چه گناهي كرده اند كه بايد به علت اين كارهاي ما، از كسب و كار و زندگي خود باز بمانند.

ايشان با اشاره به اينكه تجمعات خياباني بهترين پوشش براي تروريستهاي نفوذي و ضربه هاي تروريستي است افزودند: اگر در اين تجمعات اقدام تروريستي انجام شود مسئوليت آن باكيست؟

به گزارش ناطقان؛ علي رغم هشدار مسئولان مبني بر غيرقانوني بودن تجمع مقابل مجلس؛ همچنان اين اجتماع ادامه دارد و مسئوليت هرگونه عواقب احتمالي اين تجمع به عهده كساني است كه ضمن تاييد اين اقدام، با حضور در بين تجمع كنندگان آنها را تشويق به ادامه تحصن مي نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین