کد خبر: ۳۱۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) به مناطقی در جنین در کرانه باختری یورش برده و چندین خانه را محاصره کردند.
ناطقان: به نقل از سایت فلسطین الان، در پی حمله نظامیان صهیونیست به جنین، مبارزان مقاومت با آنها وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند و با پرتاب نارنجک‌های دست‌ساز به مقابله با آنان پرداختند.

صهیونیست‌ها به منزل اسید ترکمان، جوان فلسطینی ساکن شهرک برقین در مجاورت جنین یورش برده و او را بازداشت کردند.

در حمله امروز نظامیان اسرائیلی به جنین و دیگر مناطق کرانه باختری، نزدیک به ۲۰ جوان فلسطینی بازداشت شدند.

در این راستا، عومر بارلیو، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، شهر جنین در کرانه باختری را پایتخت مقاومت فلسطین دانست.

طی ماه‌های اخیر عملیات مقاومت و درگیری‌های مسلحانه در جنین و اردوگاه آن افزایش یافته است که به شهادت ده‌ها جوان فلسطینی و بازداشت چند تن دیگر و ادامه نقض‌ها منجر شده است.

همچنین امیر بوحبوط، خبرنگار سایت واللا اعلام کرد: جرأت اعضای مقاومت در جنین از ۲۰ سال پیش بی سابقه بوده است. مبارزان جدید در جنین هزاران گلوله به سمت نیروهای اسرائیلی شلیک کرده‌اند و نهاد امنیتی اسرائیل نگران جسارت آن‌ها است.

یک مسئول امنیتی اسرائیلی نیز اعلام کرد: من بیش از دو دهه خدمت کرده و در جنگ‌ها علیه غزه و جنگ دوم لبنان شرکت کرده‌ام، اما شاهد چنین چیزی نبوده‌ام.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین