کد خبر: ۳۱۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
رهبر معظم انقلاب در پیامی حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان را تسلیت گفتند.
ناطقان: در پی حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت این حادثه به مصیبت‌دیدگان، دستور دادند ضمن سرعت عمل برای کاستن از تلفات، مقصران حادثه مورد پیگرد و مجازات قرار بگیرند و از تکرار این حوادث در کشور جلوگیری شود.

متن پیام و دستور رهبر انقلاب که عصر امروز در جلسه فوق العاده‌ای در حضور  رئیس‌جمهور با موضوع بررسی گزارش‌های هیئت‌های اعزامی به آبادان و پیگیری آخرین اقدامات انجام شده قرائت شد، به این شرح است:

« بسم الله الرّحمن الرّحیم

حادثه‌ی تأسف‌بار آبادان، علاوه‌ی بر نیاز به سرعتِ عمل و استفاده‌ی از همه‌ی ظرفیت‌ها برای کاستن از تلفات که اکنون در درجه‌ی اول اهمیت است، وظیفه‌ی پیگرد مقصران حادثه و مجازات عبرت‌آموز آنان با همکاری قوه‌ی قضائیه و نیز تلاش گسترده برای جلوگیری از تکرار آن در همه‌ی نقاط کشور، بر عهده‌ی همه‌ی ما مسئولان کشور است.

لازم میدانم با تشکر از فعالیت چندروزه‌ی مسئولان دولت، پیگیری و جدیت کامل در این باره را مطالبه نمایم و به بازماندگان مصیبت‌دیده‌ی این حادثه تسلیت عرض کنم.»
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین