کد خبر: ۳۱۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
از ترانه علیدوستی که هم اکنون برای نمایش فیلم سینمایی «برادران لیلا» در هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن شرکت کرده است تصاویری در ساحل این شهر منتشر شده است.
ناطقان: فیلم سینمایی «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی با بازی بازیگرانی چون سعید پورصمیمی، ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، پیمان معادی و... اولین نمایش جهانی خود را روز ۲۵ می (چهارشنبه، ۴ خرداد) از ساعت ۱۵ در گرند لومیر، سالن اصلی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن تجربه کرد، این فیلم در ادامه روز ۲۶ می (پنجشنبه، ۵ خرداد) نیز از ساعت ۸ برای دومین بار در این سالن روی پرده رفت.

ساخته دو ساعت و چهل و پنج دقیقه‌ای روستایی که از طولانی‌ترین فیلم‌های امسال جشنواره کن است، در همان روز؛ ۲۶ می (۵ خرداد) از ساعت ۱۴:۱۵ در سالن آنیس واردا نمایش داده شد.

چهارمین و پنجمین نمایش این فیلم نیز روزهای ۲۷ می (امروز، جمعه ۶ خرداد) از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن آئورا و ۲۸ می (شنبه، ۷خرداد) از ساعت ۱۵ در سالن آیمکس جشنواره خواهد بود.

ترانه علیدوستی از جمله هنرپیشه‌هایی است که همراه با سعید روستایی در این رویداد شرکت کرده است.




نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین