کد خبر: ۳۱۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
وزیر امور خارجه در پیامی حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان را به مردم این شهر و خانواده‌های ضایعه دیده تسلیت گفت.
ناطقان: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) هفتم خرداد ماه در پیامی به مردم آبادان و خانواده‌های ضایعه دیده در پی فروریختن ساختمان متروپل تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

إنا لله و إنا إلیه راجعون

حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل در آبادان که موجب جان باختن عده‌ای از هم میهنان عزیز و مصدوم‌ شدن گروهی دیگر شد، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

خانواده دستگاه دیپلماسی همانند آحاد مردم شریف ایران خود را داغدار این حادثه ناگوار می‌دانند و همدرد و شریک غم خانواده‌های ضایعه دیده است.

اینجانب از طرف خود و همه همکارانم به آحاد مردم غیور آبادان به ویژه خانواده‌های مصیبت‌ زده تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای ایشان صبوری و شکیبایی و برای جان‌ باختگان رحمت و مغفرت واسعه الهی طلب می‌کنم و همچنین برای مجروحان و مصدومان این حادثه عافیت و سلامتی مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین