کد خبر: ۳۱۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل بیش از ۱۰۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم خبر داد.
ناطقان: مجتبی قهرمانی صبح امروز (۹ خردادماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران پایگاه دریابانی مستقر در این جزیره حین پایش و حراست از مرز دریایی کشورمان، ضمن شناسایی یک فروند شناور لنج حامل  یکصد و شش هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

این مقام قضایی تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله بزرگ سوخت را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با رصد اطلاعاتی و در عملیات منسجم مرزبانان دریایی، شناور مورد نظر، شناسایی و توقیف شد.

وی اضافه کرد: ۹ خدمه این شناور نیز دستگیر شده اند که جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: سوخت‌های کشف شده  از این شناور طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی بر می‌گردد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین