کد خبر: ۳۱۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
وزیر خارجه روسیه در گفتگویی با یک شبکه فرانسوی اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور دائما در انظار عمومی ظاهر می شود و هیچ آدم عاقلی نمی تواند نشانه های بیماری را در وی مشاهده کند.
ناطقان: به نقل از مسکوتایمز، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه ضمن رد کردن گمانه زنی ها درباره بیمار بودن «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد که هیچ گونه نشانه ای دال بر بیماری وی دیده نمی شود.

لاوروف در یک مصاحبه با یک شبکه فرانسوی در این باره گفت: گمان نمی کنم که افراد عاقل بتوانند در این فرد علائم ناخوشی یا بیماری ببینند.

وزیر خارجه روسیه با اشاره به این مسئله که پوتین تا چند وقت دیگر ۷۰ ساله می شود، تاکید کرد که وی هر روزه در انظار عموم ظاهر می شود.

لاوروف افزود: شما می توانید وی را در تلویزیون ببینید و به سخنرانی هایش گوش دهید یا آنها را بخوانید.

وی در پایان گفت که قضاوت در این باره را به وجدان کسانی که این گونه شایعات را پخش می کنند، می سپارم.

اظهارات لاوروف در پی آن بیان می شود که پیشتر رسانه های غربی به ویژه رسانه های انگلیسی مدعی شده بودند که شرایط جسمانی پوتین در ماه های اخیر به شدت رو به وخامت گذاشته است.

برخی حتی پا را فراتر از این گذاشته و با فرضیاتی همچون مرگ رئیس جمهور روسیه مدعی شدند که بیماری پوتین منجر به مرگ وی شده و فردی که اخیرا در جلوی دوربین رسانه ها ظاهر می شود، بدل وی است، یا حتی برخی از صحنه ها از قبل فیلم برداری شده است.

گمانه زنی ها و ادعاها در مورد وضعیت سلامت رئیس جمهور روسیه، پس از آغاز عملیات نظامی این کشور در اوکراین در کانون توجهات رسانه ها قرار گرفته است که به نظر می رسد که طبق تاکتیک های عملیات روانی در جنگ های ترکیبی، این مسئله نیز از اقدامات تبلیغاتی غربی ها در تقابل با روسیه باشد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین