کد خبر: ۳۱۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
منابع خبری عربستان سعودی از دستور پادشاه این کشور برای تغییر برخی مقامات عالی رتبه ازجمله تعیین سفیر ریاض در چین خبر دادند.
ناطقان: خبرگزاری رسمی عربستان (واس) اعلام کرد که ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور در فرمانی عادل الجبیر، وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجی را با حفظ این سمت به عنوان نماینده ریاض در امور آب و هوایی و تغییرات اقلیمی نیز تعیین کرد.

پادشاه عربستان همچنین عبدالرحمن بن أحمد بن حمدان الحربی را از سمت ریاست اداره کل تجارت خارجی برکنار و به عنوان سفیر ریاض در چین منصوب کرد.

طبق این حکم، همچنین سرلشکر محمد بن عبدالله البسامی به درجه سپهبدی ارتقا یافت و به عنوان مدیر امنیت ملی عربستان منصوب شد و احمد بن عبدالعزیز بن ابراهیم العیسی نیز به عنوان مدیر کل تحقیقات ملی تعیین شد.

در همین رابطه، پادشاه سعودی بدر بن عبدالمحسن بن عبدالله بن هداب را از سمت دستیار وزیر بازرگانی برکنار و او را به عنوان دستیار رئیس کمیته کارشناسان در شورای وزیران تعیین کرد.

پادشاه عربستان در فرمان دیگری توفیق بن فوزان بن محمد الربیعه، رئیس هیئت مدیره سازمان غذا و دارو را از سمت خود برکنار کرد و فهد بن عبدالرحمن بن داحس الجلاجل را به جای وی منصوب کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین