کد خبر: ۳۱۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
امارات امروز دوشنبه به اقدامات صهیونیستها و یورش شهرک نشینان به صحن مسجدالاقصی با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری وام، امارات امروز دوشنبه به اقدامات صهیونیستها و یورش شهرک نشینان به صحن مسجدالاقصی با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

امارات یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

وزارت خارجه امارات با صدور بیانیه ای اعلام کرد که موضع امارات در فراهم شدن حمایت کامل از مسجدالاقصی و توقف موارد نقض خطرناک و اقدامات تحریک آمیز است.

امارات همچنین بر ضرورت احترام به نقش اردن درباره مقدسات و عدم خدشه وارد شدن به اختیارات اداره اوقاف قدس و امور مسجدالاقصی تاکید کرد.

وزارت خارجه امارات از رژیم صهیونیستی خواست که در راستای کاهش تنش و پایان بحران حرکت کند.

امارات بر اهمیت نهایت خویشتنداری به منظور جلوگیری از حرکت به سمت سطح جدید از بی ثباتی تاکید کرد.

وزارت خارجه امارات در ادامه بر اهمیت حمایت از همه تلاشهای منطقه ای و بین المللی به منظور پیشبرد صلح در خاورمیانه و ممانعت از اقدامات غیرقانونی که دست یابی به راهکار دودولتی و برپایی تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی را تهدید می کند، تاکید کرد.

گفتنی است که صهیونیستها روز گذشته با حمایت نظامیان این رژیم دست به اقدامات تحریک آمیز در قدس اشغالی زدند. صدها تن از شهرک‌نشینان یهودی به سرکردگی ایتمار بن غفیر، عضو تندروی کنست رژیم صهیونیستی به محوطه مسجدالاقصی در قدس اشغالی یورش بردند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین