کد خبر: ۳۱۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ضمن تسلیت به مناسبت رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام ۱۵ خرداد، گفت: میادین میوه و تره بار پایتخت روزهای ‌شنبه‌ و یکشنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد) همزمان با سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان باز هستند.
ناطقان: مصطفی پورنصیری با بیان اینکه خدمت‌رسانی به شهروندان در ایام پیش‌رو مورد تأکید حاکمیت نیز است، افزود: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، برای رفاه حال شهروندان و کمک به دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی تمام توان و امکانات خود را به کار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار، اظهار کرد: مراجعه‌کنندگان به میادین و بازارهای میوه و تره بار می‌توانند با آرامش خاطر، ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود را در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد) از این مراکز خریداری کنند.

بنا براعلام سایت شهر، گفتنی است، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه (۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد) از ساعت ۸ تا ۱۳ باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین