کد خبر: ۳۱۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
باشگاه نساجی مازندران در پی لغو بازی این تیم با تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر تهدید به انصراف از تیمداری کرد.
ناطقان: در پی لغو دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و تراکتور در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال، باشگاه نساجی با انتشار بیانیه‌ای به این اتفاق واکنش نشان داد:

«فوتبال زمانی معنا دارد که تصمیمات برای آن در حوزه ورزش و افراد ورزشی گرفته شود. متاسفانه در هفته آخر لیگ برتر شاهد بودیم بدون هیچ دلیلی بازی نساجی مازندران و تراکتور تبریز با دستوری خارج از حوزه فوتبال لغو شد؛ آن هم با وجود آنکه هواداری در ورزشگاه حضور نداشت و دو تیم در محل بازی حاضر به انجام مسابقه بودند.

در کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ فراموش نکنید نساجی، تیم محبوب شمال کشور و امروز قهرمان ایران است و بر آن کوه بزرگ افزوده شده نه آنکه کاسته شده باشد. چنین رفتاری در شان باشگاه نساجی و هواداران آن نیست. اگرچه قبلاً هم ثابت شده بود که نساجی تنهاست؛ وقتی یک زمین برگزاری مسابقه و یا حتی تمرین مناسب هم برای آن در استان خودش فراهم نمی‌شود و خانه‌بدوشی عادی شده است.

در هر حال رسماً اعلام می‌کنیم اگر بابت این اتفاق از باشگاه نساجی عذرخواهی رسمی نشود و شخصیت آن در نظر گرفته نشود، هیات مدیره باشگاه آمادگی کامل این را دارد که باشگاه نساجی را به هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران واگذار کند تا خودشان پاسخگوی هواداران نجیب نساجی باشند.»
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین