کد خبر: ۳۱۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
هنوز محل برگزاری دیدار شهرخودرو و فولاد در فاصله ۲۴ ساعت تا شروع این دیدار هنوز مشخص نیست.
ناطقان: در حالی که یک روز تا دیدار شهرخودرو و فولاد در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باقی مانده است، هنوز ورزشگاه میزبان این دیدار مشخص نیست و هیچ‌کدام از دو تیم تکلیفشان را در این خصوص نمی‌دانند. باشگاه شهرخودرو قصد داشته تا این دیدار را در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار کند اما این ورزشگاه میزبانی این دیدار را قبول نکرده است.

مسئولان باشگاه شهرخودرو در حالی دنبال ورزشگاه برای میزبانی این دیدار می‌گردند که حتی این باشگاه مشهدی به هیات فوتبال خراسان رضوی خبر نداده بود که قرار است در تهران برابر فولاد میزبانی کند و ساعت ۱۳ امروز (چهارشنبه)، در حالی که هیات فوتبال قصد این را داشته که زمان نشست خبری سیدعباسی را تعیین کند، متوجه این موضوع می‌شود.

این باشگاه مشهدی که تمرینات خود را در تهران سپری می‌کند، هنوز ورزشگاهی برای میزبانی پیدا نکرده و به نظر نمی‌رسد به جز حیاط هتل محل اردوی این تیم، زمینی برای برگزاری این دیدار پیدا شود!
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین