کد خبر: ۳۱۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
مهدی صباغی بازیگر مشهدی و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون بامداد امروز جمعه درگذشت.
ناطقان: یکی از اهالی تئاتر مشهد ضمن تائید درگذشت وی افزود: این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون مدتی به علت بیماری بستری بود و متاسفانه بامداد امروز در بیمارستان ماهدشت کرج درگذشت.

حمیدرضا سهیلی افزود: طبق اطلاعی که از خانواده ایشان یافتیم هنوز برنامه های مراسم سوگواری ایشان به صورت دقیق مشخص نشده است.

مهدی صباغی متولد۱۳۳۰ در مشهد، خاطرات بسیاری را برای مخاطبان تلویزیون، رادیو، تئاتر و سینما رقم زده است. او در چهارمین جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش «پیشنهاد» به کارگردانی جواد اردکانی، مقام نخست بازیگری را به دست آورد.

در رادیو نیز او علاوه‌بر تلاش‌هایی که برای احیا و معرفی لهجه مشهدی کرد توانمندی این را داشت که با ۹‌لهجه گوناگون صحبت کند و همین موضوع، صباغی را از بسیاری از هم‌دوره‌ای‌ها و همکارانش متمایز می‌کرد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین