کد خبر: ۳۱۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
علی سالاریان معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: سازمان نظام پزشکی کشور پیگیر نصب کامل کارت خوان در مطب پزشکان در سراسر کشور است و انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر گرفتن دلار از بیماران واقعیت ندارد و شکایتی از طرف مردم به معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی گزارش نشده است.
ناطقان: علی سالاریان معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: سازمان نظام پزشکی کشور پیگیر نصب کامل کارت خوان در مطب پزشکان در سراسر کشور است و انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر گرفتن دلار از بیماران واقعیت ندارد و شکایتی از طرف مردم به معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی گزارش نشده است.

او افزود:در حال حاضر ساز و کارهای امضای الکترونیک در کشور در حال فراهم شدن و با تعیین شدن تیم های پشتیبان شبانه روز این کار از آخر خرداد ماه آغاز می شود.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور اعلام کرد که در حال حاضر هزینه های حوزه سلامت بیش از تورم عمومی کشور است و اجاره مطب ها به دلیل گرانی به دلار خواهد بود.

سالاریان متذکر شد: در برخی از مواقع کارت خوان به نام اشخاص مختلف است یا کارت خوان فعال نیست که این مسئله به دلیل فرار مالیاتی رخ می دهد و اخطار های لازم در صورت مشاهده داده می شود.

او گفت: درحال حاضر تخلفات مالیاتی و فرار از مالیات در هر صنفی وجود دارد و باید با این موضوع برخورد جدی شود. باید بیمار به پزشک خود اعتماد داشته باشد و ذکر برخی مطالب سبب سلب هرگونه اعتماد به پزشک معالج خواهد شد.

برچسب ها: ویزیت ، دلار ، پزشکان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین