کد خبر: ۳۱۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
مقامات ایالتی برزیل تاکنون مرگ ۱۲۶ نفر را بر اثر حوادث مرتبط با سیل و بارندگی‌های شدید در شمال شرق این کشور تایید کرده اند.
ناطقان: دولت محلیِ ایالت "پرنامبوکو" واقع در شمال شرق برزیل اعلام کرد که تا روز گذشته (پنج‌شنبه) تعداد قربانیان بارندگی های شدید هفته گذشته در شهر "رسیفی" و حومه آن به ۱۲۶ نفر افزایش یافته و دو شهروند دیگر نیز همچنان مفقود هستند.

حداقل ۹۳۰۲ نفر به دلیل بارش‌های بی‌وقفه که باعث جاری شدن سیلاب‌های ویرانگر و رانش زمین در رسیفی شد از خانه‌های خود آواره شده‌اند و این بارش‌ها همچنین ده‌ها خانه را در دامنه تپه‌ها مدفون کرد و بیشترین تلفات را در این منطقه برجای گذاشت.

آتش‌نشانان و سربازان ارتش در تلاش برای یافتن دو مفقود دیگر این حادثه هستند.

بنابر گزارش شینهوا، در مجموع ۳۱ شهرداری در پرنامبوکو به دلیل بارندگی های بی‌وقفه، وضعیت اضطراری اعلام کرده‌اند و تاکنون ۵۱ شهر از حوادث مرتبط با سیل خسارت دیده‌اند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تلفات ، سیل ، برزیل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین